Tall bike…

Šiandien mano “dirbtuvėse” Juozas su Tadu meistravosi dviratį. Didelį dviratį. Kadangi pats tvarkiausi ir dar kartais prie jų priedavau su fotoaparatu, gavau leidimą papostinti jų kūrinį ir į netą.

Pasidarė jie Tall Bike. Viską susimeistravo iš dviejų morališkai ir fiziškai pasenusių kalnuškių. Nuotraukos tokios prastokos, bet manau per kitą kritinę masę padarysim geresnių.

Šiaip ne taip ir mane ant jo užkėlė, bet man jau per aukštai nuo žemės… Nusprendžiau likti prie tradicinių du račių. Va tik chopperį būt smagu susikonstruoti, tik dėja netoli čia kaimo keliais nuvažiuočiau…

Visus netikslumus sprendė vyriška jėga ir plaktukas…

Rezultatas bent mano nuomonė labai geras, ypač žinant ,kad tai tik vieno vakaro darbas. Rodos visai kokybiškai jiems pavyko viską padaryti, todėl manau ,kad riedės dar ne vieną kritinę…
Nuotraukose gal neatrodo labai aukštas, bet šiaip gyvai tikrai pakankamas skaudžiai nukristi.

Tai va taip vat…

2 thoughts on “Tall bike…

  1. juozapas says:

    meistravom 3 z] be tavo pagalbos nieko nebutu buve

  2. . says:

    aš tokį panašu kaip tik šian mačiau mieste, vos pati į duobę neįriedėjau :) turėtų būti smagu.

Leave a Reply

